تولید محتوا و بک لینک

در این وبلاگ شما با انواع محتوای سئو شده در حوزه های مختلف و لینک های مفید آشنا خواهید شد

تولید محتوا و بک لینک

در این وبلاگ شما با انواع محتوای سئو شده در حوزه های مختلف و لینک های مفید آشنا خواهید شد

ساندویچ پانل ضد حریق و قیمت آن

مدل نسوز ساندویچ پانل و کاربرد آن

امروزه صنعت ساختمان دچار تغییرات زیادی شده است، تجهیزات و مدل های جدیدی از مصالح وارد بازار شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی انواع ساندویچ پانل اشاره کرد که به دلیل ویژگی های خاص خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این سازه به دلیل مقاومت در برابر آتش بسیار محبوب شده است و در سال های اخیر استفاده از آن افزایش چشمگیری داشته است، برای آشنایی بیشتر با این عایق، ادامه این مقاله را به صورت ویژه مطالعه نمایید.
یکی از انواع ساندویچ پانل های پرکاربرد در ساخت برخی سازه های خاص، ساندویچ پانل های نسوز می‌باشد، این نوع کاربردهای صنعتی بیشتری دارد و در گلخانه ها کاربرد زیادی نسبت به باقی موارد دارد، در این مقاله به ارائه و بررسی ویژگی های این نوع ساندویچ پانل می‌پردازیم.ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل ضد حریق چیست؟

یکی از مهم ترین مسائل  که باعث می‌شود این عایق مابقی متمایز باشد، ساخت این محصولات با گستره وسیعی برای مصارف مختلف صنعتی است، معمولا در محیط هایی که دما زیاد می‌شود، احتمال آتش سوزی و زیاد است که به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن چنین عملی باید از عایق مستحکم و مناسب این کار استفاده شود.
به همین دلیل استفاده از مواد بسیار مقاوم در برابر آتش در این گونه سازه ها بسیار حائز اهمیت است، در ساخت ساندویچ پانل به دلیل استفاده از این ماده در صنایع مختلف، مواد بسیار پرطرفداری در برابر دماهای بالا مقاوم تر هستند.
تخته نسوز از مواد مقاوم در برابر حرارت مانند پشم سنگ استفاده می‌شود، این ماده مقاومت بالایی در حدود 2000 درجه سانتیگراد دارد.
این پانل ها دارای دو لایه بیرونی و داخلی هستند که مانند سایر پانل ها از فلز ساخته شده اند، همچنین شایان ذکر است که انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها می‌توان به پانل های سقفی و دیوارهای عایق اشاره کرد.

کاربرد ساندویچ پانل نسوز

همانطور که از نامش پیداست مهم ترین ویژگی آن مقاومت در برابر آتش است، بنابراین می‌توان از آن در محیط هایی با دمای بالا استفاده کرد.
همچنین در جاهایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد، استفاده از ساندویچ پانل مرغداری در ساخت سالن ها بهترین گزینه ای است که می‌توانید تهیه کنید، در سال های اخیر نمونه های جدیدتری از این محصول معرفی شده است که ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی دارند. با استفاده از ساندویچ پانل نسوز، می‌توانید از عایق عالی در برابر انواع خطراتی که احتمال آتش‌سوزی دارد جلوگویری کنید.
خوشبختانه این محصول یک عایق حرارت قوی است و به همین دلیل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و نقش مهمی در صرفه جویی خواهد شد، سرعت ساخت این سازه بسیار بالاست و به زودی پس از سفارش مشتری آماده خواهد شد.
امروزه استفاده از نمونه های آتش نشانی در محیط هایی مانند دیگ ها و اجاق گازها افزایش یافته و جزء لاینفک آنها شده است.

مدل های مختلف ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل های ضد حریق در دو نسوز و کندسوز تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای کیفیت عالی و قابل استفاده برای مدت طولانی می‌باشند.
استفاده از هر یک از این پانل ها دارای خواص متفاوتی بوده و برای نوع خاصی از سازه مناسب می‌باشد برای اطلاعات بیشتر با شرکت کارن پانل تماس حاصل فرمایید.

  • مدل کندسوز
    این نوع محصول در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت و هنوز هم مورد علاقه افراد زیادی برای ساخت اتاق با ساندویچ پانل است، هرکسی بنا به نیاز خود از آن استفاده می‌کند، ساندویچ پانل کندسوز  دارای یک لایه از عایق پلی اورتان در وسط است که این ساختار را سبک وزن می‌کند.
    از آنجایی که پلی یورتان مقاومت خاصی در برابر حرارت ندارد، مقداری مواد هالوژنه به ترکیب آن اضافه شده است، اما در نظر داشته باشید که در این صورت، پلی یورتان به طور کامل نمی‌سوزد، اما زمان بیشتری برای سوختن خواهد داشت. به همین دلیل سوزش آهسته است که نام آن را کندسوز گذاشته‌اند.
    این سازه بسیار سبک بوده و به راحتی در محل مورد نظر نصب می‌شود، چه اینکه ممکن است این محصول به مرور زمان تغییر رنگ داده و باعث نارضایتی برخی مشتریان و کاربران از آن شود، به آب و رطوبت بسیار حساس بوده و آسیب پذیر است.
    از این رو امروزه استفاده از عایق های دیگر با استقبال خریداران مواجه شده و به همین دلیل باعث کاهش تولید و فروش آنها می‌شود، از این محصول می‌توان به صورت ویژه برای اجرای ساندویچ پانل دیواری استفاده کرد.
  • ساندویچ پانل پشم سنگ نسوز
    همانطور که مشخص است ساختار ساندویچ پانل از سه لایه مختلف تشکیل شده است که دو لایه بالایی این سازه فلزی است و تفاوت بین محصولات مختلف از نظر لایه میانی کیفیت آنها را مشخص خواهد کرد.
    برای ساخت و ساخت عایق های نسوز عایقی که در لایه میانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس پشم سنگ می‌باشد و دلیل انتخاب این ماده مقاومت حرارتی آن است که منجر به ماندگاری مواد تکمیل کننده در ویژگی نسوز بودن مقابل آتش می‌شود.
    دمای ذوب پشم سنگ حدود 1300 درجه سانتیگراد است، بنابراین به سختی ذوب می‌شود و همچنین عایق حرارتی عالی است و اجازه عبور هوا را نمی‌دهد و استحکام عایق این ماده 22 برابر دیوار سنتی تخمین زده می‌شود، تمام این موارد با یکدیگر باعث شده است که این عایق بسیار مورد توجه مردم و خریداران گردد که قیمت ساندویچ پانل ضد حریق نسبت به هم‌گروهی های خود کمی بیشتر است.ساندویچ پانل ضد حریق

ویژگی های پانل های کندسور و نسوز

این نوع ساندویچ پانل همانطور که گفته شد مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش دارد، انتقال حرارت را بسیار کمتر می‌کند و به سختی در آتش می‌سوزد، برخی از ویژگی های ساندویچ پانل های ضئ حریق تولیدی توسط شرکت کارن پانل عبارت‌اند از:

  1. دارای استانداردهای جهانی هستند که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند.
  2. هنگام سوختن، ذرات قابل اشتعال تولید نمی‌کنند.
  3. عایق نسوز به سرعت توسط آتش خاموش می‌شود و اجازه عبور هوا از خود را نمی‌دهد که همین دلیل از گسترش آتش جلوگیری می کند.

خرید ساندویچ پانل نسوز و ضد حریق

ساندویچ پانل های نسوز به دلیل تولید توسط سازندگان مختلف قیمت های متفاوتی دارند و سازندگان معروف با تولید این پانل ها از بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد و بالا بردن کیفیت این محصول از معایب خود کاسته اند.
بنابراین در هنگام خرید این محصول، عایق ها را حتما  از تولیدکنندگان معتبر تهیه کنید، تیم متخصص کارن پانل با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و عرضه محصولات باکیفیت به شما مصرف کنندگان گرامی خدمات ارائه می‌دهد.
برای اطلاع از نحوه خرید یا سفارش محصول از طریق شماره تماس ۰۲۱۷۲۴۵۴ با مشاوران این شرکت تماس بگیرید، استفاده از کارشناسان این گروه به شما کمک می‌کند تا ساختاری محکم و با کیفیت داشته باشید.

بهترین پارچه برای تولید انواع چمدان

انواع پارچه مورد استفاده در تولید چمدان با جنس نرم 

هرکسی که به دنبال خرید پارچه برای چمدان است باید با انواع پارچه ها به خوبی آشنا باشد تا بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر به پارچه فروشی بروید، نمونه های متنوعی از پارچه های چمدانی را خواهید دید که مخصوص این کار ساخته شده اند.
در حال حاضر پارچه های مختلفی برای چمدان استفاده می شود که هر کدام از آنها از نظر ویژگی ها تفاوت های اساسی دارند. برای آشنایی با انواع پارچه کیف، این مقاله را تا انتها دنبال کنید، با اطلاعاتی که در اختیار دارید می توانید بهترین پارچه موجود در بازار را چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت در اختیار داشته باشید.

کیف مسافرتی برزنتی نرم چیست؟

به طور کلی پارچه های مورد استفاده برای چمدان به دو نوع سافت کیس و هارد کیس تقسیم می شوند.پارچه چمدانی هارد کیس لایه بیرونی سخت و محکمی دارد و به همین دلیل در برابر ضربه های مکانیکی و فیزیکی که به آن وارد میشود بسیار مقاوم است.
مهم ترین چیزی که در این دسته قرار می گیرد پارچه برزنت کیفی است. پارچه های نرم حس لطیفی دارند و در سال های اخیر عمدتاً برای ساخت چمدان استفاده می شوند. ظرافت به کار رفته در این کیف ها و پارچه های آن، آن ها را بسیار محبوب کرده است.
یکی از مهم ترین پارچه هایی که در دسته پارچه های نرم یا لطیف قرار می گیرد را می توان نام برد; به تنهایی ظرفیت حمل بسیار بالایی دارد، به همین دلیل است که تولید کنندگان و مصرف کنندگان آن را انتخاب کرده اند و بیشتر به فکر تولید و فروش برزنت کیفی هستند.
نکته مثبت دیگر در مورد س.میت این است که وزن بسیار کمی دارد، در واقع کیف های ساخته شده از این پارچه همگی سبک وزن هستند که حمل و نقل را آسان می کند. خوشبختانه دارای ویژگی ضد آب نیز می باشد که از ورود رطوبت و رطوبت به داخل چمدان جلوگیری می کند و در نهایت باعث افزایش امنیت و جلوگیری از آسیب دیدن کالا های موجود درونشان می شود.
این امر به ویژه در هوای بارانی بسیار مفید است زیرا محتویات کیف از خیس شدن در امان خواهد بود.برای اینکه کاملاً ایمن باشید بهتر است به سراغ کیف و چمدانی از جنس برزنت بروید، اکثر کسانی که به دنبال خرید پارچه های عمده ارزان هستند این محصول را برای آنها انتخاب می کنند. خرید کردن. تمام ویژگی های مثبت این پارچه محبوبیت آن را دوچندان کرده و مورد تقاضای اکثر تولیدکنندگان و خریداران است.پارچه نرم مخصوص تولید چمدان

عوامل موثر بر قیمت پارچه

همه ما می دانیم که قیمت پارچه فاکتور مهمی در هنگام خرید است، برای کسب اطلاعات کاملتر در این زمینه باید به عوامل موثر بر قیمت توجه کرد. اولین عامل مهم در قیمت پارچه. جنس آن هست که در این میان قابل ذکر است که پارچه های خشک و سفت و سخت مانند برزنت ارزان تر هستند و اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید، باید آنها را خریداری کنید.
لازم به ذکر است که به دلیل کیفیت بالای پارچه نرم باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت، نکته بعدی که در قیمت تاثیرگذار است میزان پارچه مورد نیاز شماست. البته خرید عمده پارچه می تواند قیمت نهایی را برای شما پایین بیاورد، به طور کلی خرید عمده هزینه کمتری نسبت به خرید جزئی دارد.

پارچه نرم مخصوص تولید چمدان
به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پارچه برزنت بیشتری تهیه کنید تا هزینه هر متر برای شما کمتر شود.

الیاف به کار رفته در پارچه ها نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند، هر چقدر که کیفیت الیاف بیشتر می‌شود قیمت نیز متناسب با آن افزایش پیدا می کند، در حال حاضر روش های زیادی برای خرید پارچه چمدانی وجود دارد که می،توان از آن ها بهره برد، در این میان خرید آنلاین پارچه نیز گسترش زیادی پیدا کرده و هر روزه ده ها سفارش از این طریق ثبت می شود.
با توجه به اینترنتی شدن اکثر خریدها، بازار پارچه نیز از این قافله عقب نمانده و عرضه اینترنتی خود را آغاز کرده است، تمامی تولیدکنندگان می‌توانند به سایت مربوطه مراجعه کنند و محصول مورد نظر خویش را در حجم دلخواه سفارش دهند، محصول شما پس از آماده سازی به آدرسی که خود آن را اعلام می کنید فرستاده خواهد شد.
تمامی این مراحل به صورت کاملا ایمن و مطمئن انجام می‌شود و تمامی مراحل قانونی برای آن طی خواهد شد، اگر دوست دارید که در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید بهترین راه خرید اینترنتی خواهد بود.

منبع : https://mrastore.org/

معرفی پارچه سازه کششی و کاربرد های آن

پارچه سازه کششی چیست؟

کاربرد اصلی این نوع پارچه برای انواع پرده است. سایبان هایی که برای سقف خود نیاز به پارچه های ضخیم و محکم دارند و برای ایجاد سایه وسیع و ایجاد فضاهای زیبا و چشم نواز از این پارچه در ساخت آنها استفاده می شود.
همانطور که گفتیم این پارچه به قدری پرکاربرد است که در برخی موارد استحکام این پارچه به حدود 6 تن می رسد که نشان از کیفیت، استحکام و طراحی استثنایی آن دارد، با وجود این دوام، مقاومت آن در برابر ضربه بسیار عالی و استحکام آن بالا خواهد بود. این نوع پارچه ها در برابر انواع حوادث مستحکم و عایق هستند و همچنین شاهد مقاومت بالایی در برابر نور و آتش هستیم و حداکثر استفاده و بهره را از آنها می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پارچه با پشتیبانی تماس بگیرید.

انواع پارچه سازه کششی

از این نوع پارچه مدل های متنوع و مختلفی در بازار وجود دارد و اکثر تولید کنندگان سعی میکنند با توجه به نیاز مشتری و تقاضای آن نسبت به مکانی که قرار است در آن از پارچه استفاده شود تولید کنند.
مشتریان عزیز باید با توجه به نیاز خود از مدل های این پارچه خرید کند تا علاوه بر بهره بری از مقاومت و استحکام بالا بتواند از لحاظ زیبایی نیز بهره مند شود و مکان خود را به نحوه احسنت زیبا سازی کند.
قابل ذکر است که حتمکا قبل از خرید با یم فروشگاه معتبر مشورت کنید تا بتوانید با کم ترین هزینه بهینه ترین استفاده را ببرید، فروشگاه پارچه ام ار ای به عنوان یکی از نام‌آشنا ترین فروشگاه های پارچه در بازار همراه شماست تا انتخای عالی با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید.

در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید تا انواع سازه های کششی را معرفی کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. لازم به ذکر است که در سازه های کششی بار به کمک پوشش غشایی مانند بوم یا چادر منتقل می شود. به همین دلیل است که ما شاهد تقسیم بندی انواع مختلف سازه ها بر اساس موارد زیر هستیم که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پارچه سازه کششی


  1. زین اسبی (Hyperbolic)
  2. خیمه (Conic)
  3. آرک (Arch)

ویژگی های سازه های کششی پارچه ای

  • مقاومت عالی در برابر شرایط جوی مختلف مانند باران و نور خورشید شدید.
  • وزن پایین.
  • نصب آسان و سریع.
  • ایجاد طرح های مختلف و زیبا به دلخواه و به راحتی به دلیل الیاف انعطاف پذیر که در ساخت و تولید این پارچه نقش داشته اند.
  • کیفیت و استحکام بالا 
  • مقرون به صرفه و ارزان به دلیل مواد اولیه به کار رفته مرغوب و کم هزینه

مزایای پارچه سازه کششی

  1. مقاومت بالا در مقابل اشعه های مضر خورشیدی مانند ایکس و فرابفنش
  2. تمیز کردن راحت
  3. کنترل دمای هوا در زیر سازه
  4. ایجاد فضایی دلباز و روشن
  5. نصب آسان با کمترین آسیب پذیری
  6. قابلیت نورپردازی سازه کششی در شب
  7. ساخت سازه های سبک
  8. عمر طولانی و بادوام
  9. استحکام بسیار بالا و ظرفیت تحمل وزن بالا
  10. زیبایی طراحی منحنی و تطبیق پذیری طرح
  11. از نور طبیعی و پراکنده بهره میگیرد
  12. مقاومت در برابر گرد و غبار ساختار کششی

پارچه سازه کششی

پارچه سازه کششی در کجا کاربرد دارد

  • قابل استفاده در امفی تئاترها
  • اجرای سازه‌های موقت
  • آلاچیق‌ها
  • ورودی‌ها و پارکینگ‌ها
  • مناسب برای استفاده در شهر‌های گرمسیر

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن مطلب لذت برده باشید و به صورت کلی با پارچه سازه کششی آشنا شده باشید. ما در تیم خود تلاش داریم تا با ارائه‌ی خدمات و کالاهای با کیفیت رضایت هر روزه‌ی شما را جلب کنیم تا با یادی خوش و حسی فوق‌العاده از ما خرید کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت پارچه همچون پارچه نظامی، پارچه جودون و .. با شماره‌های 55583516 و 55616810 تماس حاصل فرمایید و یا با کارشناسان ما از طریق وبسایت به آدرس https://mrastore.org/ در ارتباط باشید.

در هر فصل چه پارچه‌ی بخریم؟

خرید پارچه مناسب فصل

قبل زمان اینترنت و عصر دیجیتال خرید پارچه کار آسان و راحتی نبود، تنها راهی که مردم باید طی میکردن رفتن به بازار و انتخاب از میان مدل های مختلف بود که کمی نیاز به تجربه و دانش داشت.


از این طرف که ممکن بود طرف از جنس و قیمت انواع پارچه اطلاعات کافی نداشته باشد و مجبور به حرف فروشنده بسنده کند و پارچه را بخرد، مشکل دیگری که وجود داشت حمل آن بود شما خیاطی را تصور کنید که برای خرید پارچه به باز میرود و بعد کلی خرید باید به نحوی آن‌ها را به خانه میاورد که هم امنیت راه برایش دغدغه بود هم هزینه حمل.


اما خوشبختانه این روزها تا حد زیادی این مشکل برطرف شده است. در واقع اینترنت به راحتی می تواند مشکلات خرید بسیاری از افراد را حل کند! دیگر لازم نیست به بازار بروید. فقط یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید. همه ممکن است اکنون یک گوشی هوشمند داشته باشند و در کار با اینترنت و فضای آنلاین به خوبی آشنا باشند. با این حساب، اگر می خواهید پارچه مناسب برای تمام فصول سال بخرید، با ما همراه باشید. به چند نکته مهم اشاره می کنیم.

پارچه مناسب برای تمام فصول

خرید اینترنتی پارچه

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم خنده دار هستند! شما می توانید به راحتی با خرید اینترنتی پارچه و حتی در سایت های مختلف، از انواع و اقسام مدل ها، طرح ها، رنگ ها و جنس هاو قیمت انواع پارچه مختلف مطلع شوید و پس از تحقیق و بررسی اقدام  به خرید کنید.

بعلاوه؛ هنگام خرید آنلاین پارچه، به راحتی می توانید اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه به صورت آنلاین به دست آورید و در هنگام انتخاب آن ها را در نظر بگیرید. هیچ مشکل دیگری مانند حمل و نقل برای خرید پارچه عمده وجود ندارد زیرا با خرید اینترنتی پارچه، به سادگی پارچه ها را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

در زیر اطلاعاتی در مورد پارچه مناسب برای هر فصل به شما می دهیم.

پارچه فصل بهار 

بهار فصل گلدهی است، فصل هوای بارانی و خنک و چنین مواقعی که گاهی هوا گرم می‌شود گاهی بارانی و خنک تصمیم گیری برای خرید انواع لباس که مناسب این چنین شرایطی باشد کمی سخت است! بارها شاهد هوای گرم و آفتابی و مناسب در یک روز بهاری بوده ایم، اما ناگهان باد و باران شروع شده و جو را تغییر می دهد. اینجا بهترین مکان برای پوشیدن لباس های بهاری است. لباس هایی که نه تنها در هوای گرم شما را آزار نمی دهند، بلکه در هوای خنک بهاری شما را از سرما محافظت می کنند!

پارچه برای هوای تابستان

تی شرت های نخی یا پارچه ای معمولا بهترین انتخاب برای هوای تابستان هستند. این پارچه ها به دلیل ضخامت نازک خود تنفس را آسان کرده و ناراحتی رطوبت و عرض های ناشی از گرما را کاهش می دهند.

نکته؛ مواد و نخ های طبیعی گزینه بهتری برای کنترل دما هستند و همچنین برای پوست موثرتر هستند.

توصیه می شود در تابستان به سراغ پیراهن های سبک و روشن بروید. رنگ‌های تیره گرما را جذب می‌کنند و آن را قوی‌تر می‌کنند. در حالی که رنگ های روشن مانند سفید و بژ آن را منعکس می کنند. انتخاب نوع پارچه در لباس برای راحتی شما در گرما بسیار مهم است!

پارچه پاییزی

شما می توانید چند نفر را پیدا کنید که علاقه ای به پاییز ندارند؟ فصل بارانی زیبا و هوای راحت و ایده آل. اما آیا به لباس مناسب این فصل توجه کرده اید؟ چه پارچه هایی در این فصل می توانند به ما در پوشش کمک کنند؟ گرم نگه داشتن بدن یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید در فصل سرما انجام دهید. بنابراین می توان از خرید پارچه هایی از مواد ظریف مانند پنبه و پارچه هایی که به راحتی سرد می شوند خودداری کرد.

در عوض، به دنبال لباس هایی باشید که از موادی مانند پشم ساخته شده اند، که عایق عالی مقابل نفوذ سرما است. این نوع پارچه ضخیم است و گرما را حفظ می کند. یعنی اگر رطوبت را جذب کند تا سرما در بدن شما نفوذ نکند. جوراب، ژاکت و شلوار در بسیاری از مناطق سرد ضروری است.

بیشتر بخوانید: پارچه برزنت کیفی چیست؟

پارچه مناسب برای تمام فصول

پارچه زمستانی

در ماه های سردتر سال مردم اغلب ترجیح میدهند از پارچه های گرم تر استفاده کنند که از نخ ها و پارچه های ماشینی و مصنوعی ساخته شده اند و در برابر آب و باد بسیار محافظ و غیر قابل نفوذ هستند.
پلی استر مثال خوبی است که میتوان در این باره از آن نام برد، سایر موارد و پشم هایی مانند پشم گوسفند نیز میتوانند گزینه بسیار مقرون به صرفه و مناسبی باشند.
خیس شدن در فصل زمستان و عرق کردن بسیار ناخوشایند هست و پش باید از لباس های بسیار مناسب و حساسی استفاده کنید که دچار مریضی نشوید.

منبع : https://mrastore.org

اکسسوار ساندویچ پانل

اکسسوار ساندویچ پانل چیست؟

امروزه از ساندویچ پانل به عنوان مصالح ساختمانی آسان برای ساخت استفاده می شود. این محصول به دلیل عایق بودن و هزینه کم انرژی طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعداً در این مقاله از وب سایت کارن پانل ، می خواهیم جزئیات ساندویچ پانل را به شما معرفی کرده و اطلاعات عملی را در اختیار شما قرار دهیم.

منظور از اکسسوار اجزای مورد استفاده در تولید است که در زیر توضیح خواهیم داد: به طور کلی ساندویچ پانل را می توان چنین توصیف کرد. این یک عایق نرم و انعطاف پذیر با دو لایه در هر طرف است و ترکیبات سبک استفاده شده در آن مانند همبرگر است. موادی که برای تولید ساندویچ پانل استفاده می شود معمولاً شامل پلی اورتان ، XPS ، پلی استایرن ، پشم سنگ و فایبرگلاس است.

همچنن در خبرگزاری واضح بخوانید

این سازه در بخش های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه برخی از آنها را خدمت شما شرح خواهیم داد تا با هرچه بیشتر از کاربرد انواع ساندویچ پانل اشنا شوید لطفا با ما همراه باشید

 

برخی مکان های مورد استفاده از ساندویچ پانل عبارت اند از:

  • پوشش سقف سوله و ساختمانهای صنعتی
  • پوشش سقف ویلاهای پیش ساخته و مناطق مسکونی
  • پوشش سقف کانتینرهای حمل و نقل
  • پوشش سقف کارخانجات و سازههای فضایی
  • پوشش سقف سالن و انبار و سیلوی
  • پوشش سقف کاذب و مکانهای سر پوشیده
  • پوشش سقف انواع سرد خانههای ثابت و متحرک (صنعتی و نیمه صنعتی)
  • پوشش سقف کانکسهای ثابت و متحرک
  • پوشش سقف مکانهای عمومی یا خصوصی

همچنین در خبرگزاری شما نیوز بخوانید

ساندویچ پانل چگونه نصب میشود و مزایای آن چیست؟

در نصب و تولید ساندویچ پانل سقفی نیز عوامل زیادی تاثیر گذار است اگر فرد بی تجربه و بدون آگاهی کامل این کار را انجام دهد ممکن است که دچار اشتباهات بزرگ شود و باعث آسیب رسی به خود و ضرر و زیان های بی شماری شود

  • وزن پایین و حمل و نقل آسان آنها
  • تحویل و نصب سریع و صرفهجویی در زمان
  • خاصیت ضد زلزله بودن و مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • صرفهجویی در مصرف انرژی بهدلیل عایق برودتی و حرارتی بودن و درنتیجه صرفهجویی در هزینهها (گرما، رطوبت، سرما)
  • تنوع در طرح و رنگ
  • خاصیت مونتاژ و دمونتاژ
  • عمر بالا و قابل استفاده برای دفعات متعدد(عدم خوردگی و پوسیدگی)
  • استحکام زیاد و همپوشانی خوب بهدلیل فرورفتگی و برآمدگیهای موجود در سطح
  • آکوستیک و عایق صدا
  • قابلیت شستشو و مقاوم در برابر رطوبت، زنگ خوردگی و آتش
  • مقاوم در برابر رشد گیاهان و حشرات موذی

No alt text provided for this image

 

بلاگ اسکای در مورد ساندویچ پانل یک رو ورق چه میگوید

معایب استفاده و نصب ساندویچ پانل

هر نوع جنس و کالایی که موردئ استفاده قرار میدهید علاوه بر موارد مفید مزایای خوب دارای برخی از معایب و ضعف هایی نیز است در ادامه قصد داریم برخی از معایب ساندویچ پانل را خدمت شما شرح دهیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید

  • ضریب انتقال حرارت بالا
  • امکان جدا شدن فوم از ورق فلزی بهدلیل تفاوت دما در هوای بیرون و داخل ساختمان
  • بالا بودن قیمت بهدلیل مونتاژ تخصصی(استفاده از پانلهای همراه با پشم شیشه و پانل فلزی)

در ادامه به توضیح برخی از ساندویچ پانل خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

No alt text provided for this image

 

بیشتر بخوانید : ساندویچ پانل دیواری

اکسسوار ساندویچ پانل – فلاشینگ

از آنها برای پوشاندن گوشه ها ، دهانه ها ، کناره های ساندویچ پانل و ... استفاده می شود و معمولاً از ورق گالوانیزه ساخته می شوند. با توجه به رواج طرح های نظافت ، تنها به چند نمونه با مصرف زیاد اشاره می شود. کلیه سفارشات قابل تولید است

خط الراس

در محل اتصال صفحات سقف در دو طرف شیب ، معمولاً یک فضای خالی وجود دارد که اگر به طور مناسب پوشانده نشود ، اتفاق ناگوار نفوذ آب باران به داخل رخ می دهد. بهترین گزینه برای پوشش این قسمت استفاده از فلنج مطابق مراحل پانل سقفی است.

خط القعر

در قسمت درونی سازه، محل جدایی دوشیب را میتوان با خط القعر پوشش داد.

ممنونیم که تا پایان این متن با ما همراه بوده اید امید واریم همیشه بتوانید بهترنی انتخاب هارا داشته باشید و بتوانید بهترین ساندویچ پانل را به درستی تشخیص داده و خرید خود را کامل نمایید.

منبع:https://carenpanel.net

اطلاعات بیشتر در مورد اکسسوار ساندویچ پانل در سایت کارن پانل و مقاله اکسسوار ساندویچ پانل