تولید محتوا و بک لینک

در این وبلاگ شما با انواع محتوای سئو شده در حوزه های مختلف و لینک های مفید آشنا خواهید شد

تولید محتوا و بک لینک

در این وبلاگ شما با انواع محتوای سئو شده در حوزه های مختلف و لینک های مفید آشنا خواهید شد

ساندویچ پانل ضد حریق و قیمت آن

مدل نسوز ساندویچ پانل و کاربرد آن

امروزه صنعت ساختمان دچار تغییرات زیادی شده است، تجهیزات و مدل های جدیدی از مصالح وارد بازار شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی انواع ساندویچ پانل اشاره کرد که به دلیل ویژگی های خاص خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این سازه به دلیل مقاومت در برابر آتش بسیار محبوب شده است و در سال های اخیر استفاده از آن افزایش چشمگیری داشته است، برای آشنایی بیشتر با این عایق، ادامه این مقاله را به صورت ویژه مطالعه نمایید.
یکی از انواع ساندویچ پانل های پرکاربرد در ساخت برخی سازه های خاص، ساندویچ پانل های نسوز می‌باشد، این نوع کاربردهای صنعتی بیشتری دارد و در گلخانه ها کاربرد زیادی نسبت به باقی موارد دارد، در این مقاله به ارائه و بررسی ویژگی های این نوع ساندویچ پانل می‌پردازیم.ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل ضد حریق چیست؟

یکی از مهم ترین مسائل  که باعث می‌شود این عایق مابقی متمایز باشد، ساخت این محصولات با گستره وسیعی برای مصارف مختلف صنعتی است، معمولا در محیط هایی که دما زیاد می‌شود، احتمال آتش سوزی و زیاد است که به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن چنین عملی باید از عایق مستحکم و مناسب این کار استفاده شود.
به همین دلیل استفاده از مواد بسیار مقاوم در برابر آتش در این گونه سازه ها بسیار حائز اهمیت است، در ساخت ساندویچ پانل به دلیل استفاده از این ماده در صنایع مختلف، مواد بسیار پرطرفداری در برابر دماهای بالا مقاوم تر هستند.
تخته نسوز از مواد مقاوم در برابر حرارت مانند پشم سنگ استفاده می‌شود، این ماده مقاومت بالایی در حدود 2000 درجه سانتیگراد دارد.
این پانل ها دارای دو لایه بیرونی و داخلی هستند که مانند سایر پانل ها از فلز ساخته شده اند، همچنین شایان ذکر است که انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها می‌توان به پانل های سقفی و دیوارهای عایق اشاره کرد.

کاربرد ساندویچ پانل نسوز

همانطور که از نامش پیداست مهم ترین ویژگی آن مقاومت در برابر آتش است، بنابراین می‌توان از آن در محیط هایی با دمای بالا استفاده کرد.
همچنین در جاهایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد، استفاده از ساندویچ پانل مرغداری در ساخت سالن ها بهترین گزینه ای است که می‌توانید تهیه کنید، در سال های اخیر نمونه های جدیدتری از این محصول معرفی شده است که ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی دارند. با استفاده از ساندویچ پانل نسوز، می‌توانید از عایق عالی در برابر انواع خطراتی که احتمال آتش‌سوزی دارد جلوگویری کنید.
خوشبختانه این محصول یک عایق حرارت قوی است و به همین دلیل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و نقش مهمی در صرفه جویی خواهد شد، سرعت ساخت این سازه بسیار بالاست و به زودی پس از سفارش مشتری آماده خواهد شد.
امروزه استفاده از نمونه های آتش نشانی در محیط هایی مانند دیگ ها و اجاق گازها افزایش یافته و جزء لاینفک آنها شده است.

مدل های مختلف ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل های ضد حریق در دو نسوز و کندسوز تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای کیفیت عالی و قابل استفاده برای مدت طولانی می‌باشند.
استفاده از هر یک از این پانل ها دارای خواص متفاوتی بوده و برای نوع خاصی از سازه مناسب می‌باشد برای اطلاعات بیشتر با شرکت کارن پانل تماس حاصل فرمایید.

  • مدل کندسوز
    این نوع محصول در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت و هنوز هم مورد علاقه افراد زیادی برای ساخت اتاق با ساندویچ پانل است، هرکسی بنا به نیاز خود از آن استفاده می‌کند، ساندویچ پانل کندسوز  دارای یک لایه از عایق پلی اورتان در وسط است که این ساختار را سبک وزن می‌کند.
    از آنجایی که پلی یورتان مقاومت خاصی در برابر حرارت ندارد، مقداری مواد هالوژنه به ترکیب آن اضافه شده است، اما در نظر داشته باشید که در این صورت، پلی یورتان به طور کامل نمی‌سوزد، اما زمان بیشتری برای سوختن خواهد داشت. به همین دلیل سوزش آهسته است که نام آن را کندسوز گذاشته‌اند.
    این سازه بسیار سبک بوده و به راحتی در محل مورد نظر نصب می‌شود، چه اینکه ممکن است این محصول به مرور زمان تغییر رنگ داده و باعث نارضایتی برخی مشتریان و کاربران از آن شود، به آب و رطوبت بسیار حساس بوده و آسیب پذیر است.
    از این رو امروزه استفاده از عایق های دیگر با استقبال خریداران مواجه شده و به همین دلیل باعث کاهش تولید و فروش آنها می‌شود، از این محصول می‌توان به صورت ویژه برای اجرای ساندویچ پانل دیواری استفاده کرد.
  • ساندویچ پانل پشم سنگ نسوز
    همانطور که مشخص است ساختار ساندویچ پانل از سه لایه مختلف تشکیل شده است که دو لایه بالایی این سازه فلزی است و تفاوت بین محصولات مختلف از نظر لایه میانی کیفیت آنها را مشخص خواهد کرد.
    برای ساخت و ساخت عایق های نسوز عایقی که در لایه میانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس پشم سنگ می‌باشد و دلیل انتخاب این ماده مقاومت حرارتی آن است که منجر به ماندگاری مواد تکمیل کننده در ویژگی نسوز بودن مقابل آتش می‌شود.
    دمای ذوب پشم سنگ حدود 1300 درجه سانتیگراد است، بنابراین به سختی ذوب می‌شود و همچنین عایق حرارتی عالی است و اجازه عبور هوا را نمی‌دهد و استحکام عایق این ماده 22 برابر دیوار سنتی تخمین زده می‌شود، تمام این موارد با یکدیگر باعث شده است که این عایق بسیار مورد توجه مردم و خریداران گردد که قیمت ساندویچ پانل ضد حریق نسبت به هم‌گروهی های خود کمی بیشتر است.ساندویچ پانل ضد حریق

ویژگی های پانل های کندسور و نسوز

این نوع ساندویچ پانل همانطور که گفته شد مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش دارد، انتقال حرارت را بسیار کمتر می‌کند و به سختی در آتش می‌سوزد، برخی از ویژگی های ساندویچ پانل های ضئ حریق تولیدی توسط شرکت کارن پانل عبارت‌اند از:

  1. دارای استانداردهای جهانی هستند که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند.
  2. هنگام سوختن، ذرات قابل اشتعال تولید نمی‌کنند.
  3. عایق نسوز به سرعت توسط آتش خاموش می‌شود و اجازه عبور هوا از خود را نمی‌دهد که همین دلیل از گسترش آتش جلوگیری می کند.

خرید ساندویچ پانل نسوز و ضد حریق

ساندویچ پانل های نسوز به دلیل تولید توسط سازندگان مختلف قیمت های متفاوتی دارند و سازندگان معروف با تولید این پانل ها از بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد و بالا بردن کیفیت این محصول از معایب خود کاسته اند.
بنابراین در هنگام خرید این محصول، عایق ها را حتما  از تولیدکنندگان معتبر تهیه کنید، تیم متخصص کارن پانل با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و عرضه محصولات باکیفیت به شما مصرف کنندگان گرامی خدمات ارائه می‌دهد.
برای اطلاع از نحوه خرید یا سفارش محصول از طریق شماره تماس ۰۲۱۷۲۴۵۴ با مشاوران این شرکت تماس بگیرید، استفاده از کارشناسان این گروه به شما کمک می‌کند تا ساختاری محکم و با کیفیت داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد